[GnuCash-es] Confirmar los cambios...

calbasi calbasi en pangea.org
Vie Jul 18 08:46:04 EDT 2008

Pues no lo había encontrado, gracia Eneko!!

El dt 15 de 07 del 2008 a les 20:34 +0200, en/na Eneko Lacunza va
escriure:
> Buenas,
>
> Un poco tarde, pero si no lo encontraste, lo tienes en Acciones ->
> Restablecer advertencias...
>
> Saludos

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi