[Gnucash-nl] Importeren transacties op bankrekening

Geert Janssens janssens-geert op telenet.be
Di Dec 4 13:26:19 EST 2012

Ik importeer geen bank verrichtingen. Ik heb er in het verleden een paar
keer mee geëxperimenteerd, maar vond het resultaat niet bevredigend
genoeg. Vooral omdat ik gebruik maak van de MKB tools in GnuCash en deze
tools werken tot op heden niet samen met de bank uittreksel import opties.

Op de Engelstalige lijst lijkt de ofx import tool het meest vermeld te
worden. Ondersteunt uw bank exports naar ofx ? Ik weet dat onder andere
Belfius (voorheen Dexia België) en KBC deze optie ondersteunen.

Mvg,

Geert