[Gnucash-nl] Help - Communicatie met accountant - Vervaardigen van rapporten - Proefbalans & Grootboek

Geert Janssens janssens-geert op telenet.be
Ma Mrt 11 14:22:41 EDT 2013

Op 11-03-13 19:09, Jos Geluk schreef:

> Ik krijg ook zoiets.
> Wat bij mij helpt is: bij rekeningen selecteren eerst alles
> uitklappen, en dan "Alles selecteren" aanklikken. Ik krijg dan in elk
> geval veel meer te zien dan één regel met € 0.
>
> Werkt dit bij jou ook?
>
> Groeten,
>
> Jos Geluk.

Dit is inderdaad verwarrend: "Alles selecteren" selecteert geen sub
accounts, enkel de zichtbare accounts in de lijst. Ik geloof dat
hiervoor een fout rapport bestaat, maar het is nog niet opgelost.

Mvg,

Geert