[Gnucash-nl] Gids boekhoudsoftware 2014 door Softwarepakketten.nl / GBNED

Gerard Bottemanne gerard op gbned.nl
Ma Jul 22 15:29:29 EDT 2013

Beste relatie,

Het volledig in kaart brengen door ons van alle boekhoudsoftware voor de
Nederlandse markt is alweer een paar jaar geleden, vandaar dat we nu de
"Gids boekhoudsoftware 2014" samenstellen in digitale vorm.

Dit is tevens aanleiding om de gegevens op onze websites te controleren en
bij te werken.

De "Gids boekhoudsoftware 2014" verschijnt 1 oktober a.s. in digitale vorm.

Graag wil ik u verzoeken mee te werken aan deze uitgave door het invullen
van uw gegevens op bijgaand Word document. Het gaat slechts om een beperkt
aantal vragen en toelichting daarop. Zodat we zo min mogelijk beslag leggen
op uw kostbare tijd. En zoals u van ons gewend bent zijn er geen kosten
verbonden aan opname van uw gegevens.

Uw antwoorden ontvang ik graag uiterlijk 6 september a.s. retour.

Vanzelfsprekend kunt u altijd contact opnemen bij vragen of opmerkingen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Onderzoeksbureau GBNED
Gerard Bottemanne
 <http://www.gbned.nl/> www.gbned.nl
Mob 06 10069402
Email  <mailto:gerard op gbned.nl> gerard op gbned.nl

 <http://www.softwarepakketten.nl/> www.softwarepakketten.nl  |
<http://www.ictaccountancy.nl/> www.ictaccountancy.nl  |
<http://www.ictfinancials.nl/> www.ictfinancials.nl  |
<http://www.ictjuridisch.nl> www.ictjuridisch.nl