[Gnucash-nl] Probleem bij het instellen van een achtergrondafbeelding voor fakturen

Geert Janssens janssens-geert op telenet.be
Zo Dec 8 08:58:27 EST 2013

[ Denk eraan om altijd te antwoorden via de mailing list. Op die manier kunnen andere
geïnteresseerden de conversatie ook blijven volgen. Je kan dit doen door de "Allen
beantwoorden" of "Lijst beantwoorden" functies van je e-mail programma te gebruiken. ]

On Sunday 08 December 2013 13:06:12 Geert Callens wrote:
> Hallo Geert,
>

> Dankjewel voor jouw feedback.
>

> Ik heb momenteel Gnucash versie 2.4.13 en draai dit op een Windows 8.1
> systeem.
>

> Ik probeer het briefpapier van mijn bedrijf als achtergrondafbeelding
> in te stellen.  Daarvoor gebruik ik het bijgevoegd png bestand.  Ik
> heb dit via het menu Bewerken->Opmaaksjablonen ingesteld.  Ik heb
> daarvoor de sjabloon Kleurrijk aangepast.
>
> Zie screen dump hieronder:
>
> Voor het uittesten gebruik ik bijvoorbeeld Afdrukbare factuur waar ik
> [...]

Dag Geert,

Als ik het op mijn Windows test machine probeer zie ik hetzelfde probleem. Het doet zich
alleen op Windows voor, vandaar dat ik het niet kon reproduceren op mijn Fedora (linux)
computer.

Ik heb zonet een correctie toegevoegd in de broncode. GnuCash 2.4.14 en GnuCash 2.6 zullen
dit probleem niet meer hebben. (Beide zijn verwacht voor eind december).

Mvg,

Geert