[Gnucash-nl] Opmaak rapport

Theo Richel theo op richel.org
Zo Jul 13 07:47:39 EDT 2014

Ik wil een rapport opmaken van mijn grootboek en probeer via de
rapportopties de lay out een beetje aan te passen. Mijn probleem is dit.
De naam van de grootboekrekening wordt afgedrukt in hetzelfde
font/corps als de boekingen, maar de slotregel waar het Totaal van de
rekening staat vermeld wordt in een vet en groot lettertype afgebeeld.
Dat laatste kan ik wel aanpassen via 'Opmaaksjablonen', maar de kop van
de rekening niet. Dat geeft nogal een verwarrend beeld. Is daar iets aan
te doen?

Een witregel tussen de rekeningen zou ook geen luxe zijn.

Alvast bedankt,

Theo Richel