[Gnucash-nl] excel administratie omzetten

Arjen Verweij arjen.verweij op gmail.com
Do Okt 2 12:36:09 EDT 2014

Hoi Geert,

Ik zie niet hoe ik mijn spullen om kan zetten naar gnucash, maar ik ga een
template  maken en die dan opslaan om voor boekjaar 2014-2015 de boel op te
zetten, en als dat dan draait, proberen 250 euro op te sporen die kwijt is
in de sheets van het afgelopen boekjaar.

Bedankt voor je suggestie.

Groeten, Arjen