[Gnucash-nl] Inroosteren

Theo Richel theo op richel.org
Di Feb 3 10:37:59 EST 2015

Hallo,

Ik ben mij aan het verdiepen in de GNU optievan het Inroosteren (Schedule Transactions/Vaste Journaalposten) Als ik uitga van een betaling, dan is dat probleemloos, maar ik vind het wel heel vreemd om toekomstige betalingen in te boeken. Die heb ik namelijk nog niet gedaan, en wie weet wat er tussen komt. Ik wil wel graag toekomstige Verplichtingen inroosteren, dus Inkoop en Verkoopfacturen. Bijvoorbeeld mijn maandelijkse hypotheek afdracht. Maar zo gauw ik daarvoor een factuur maak is de optie ‘Inroosteren’ weg. Of kijk ik verkeerd?.

Bedankt

Theo Richel