[Gnucash-nl] vele transacties tegelijk

Geert Janssens geert.gnucash op kobaltwit.be
Vr Apr 3 05:59:29 EDT 2015

Dag Theo,

De enige manier die ik ken is de "Niet in balans" rekening verwijderen.
Gnucash zal je dan vragen wat je met de transacties wil doen in deze
rekening. Eén van de opties is om ze integraal te verhuizen naar een
andere rekening.

Dit is uiteraard alleen nuttig als je alle transacties wil verhuizen.

Mvg,

Geert Janssens