[Gnucash-nl] Problemen met gratis gebruik boekhoudprogramma

Jasmin Steba j_steba op hotmail.com
Di Sep 15 04:13:00 EDT 2015

Geachte Support,

Binnenkort ga ik starten als ondernemer gezien mijn budget ontoereikend is
ben ik opzoek gegaan naar mogelijkheden omtrent boekhoudsysteem. Ik ben via
forum van KvK ben ik op uw site terecht gekomen en waar ik erg tevreden mee
bent.

Uw programma heb ik inmiddels gedownload en uitgeprobeerd maar helaas kan ik
niet bij de grootboekrekeningen, althans in mijn menu geeft het systeem aan
"Niet opgeslagen boekhouding - Gnucash". En inderdaad ik heb meerdere malen
geprobeerd boekingen op te slaan is jammer genoeg niet mogelijk.

Wat moet ik doen om gebruik te maken van uw gratis boekhoud Gnucash?

Graag verneem ik uw reactie.

Met vriendelijke groet,

J. Steba