[Gnucash-nl] Problemen met gratis gebruik boekhoudprogramma

Mark Haanen i18n op haanen.net
Wo Sep 16 02:17:36 EDT 2015

Hoi Jasmin,

Welkom als mede-gebruiker.

Tip: de gebruikersgids van Corrie Zijlstra
(http://lifestylezaken.drupalgardens.com/inhoud/online-cursus-boekhouden-voor-ondernemers-met-gnucash)
geeft een groot aantal tips voor het gebruik van GnuCash in een
Nederlandse MKB-omgeving. Succes!

Groet,
Mark Haanen