[Gnucash-nl] FW: hulp geboden Oude versie gnucash loopt vast

Otto ter Haar otto op ottoterhaar.nl
Di Feb 2 05:50:06 EST 2016

Downloaden van de nieuwste versie gaat het makkelijkst via de site www.gnucash.org <http://www.gnucash.org>

Op de homepage staan de links naar de downloadsite.

Otto

Van: Jacqueline Vannouhuyspresser [mailto:ginger.mc op me.com]
Verzonden: dinsdag 2 februari 2016 11:27
Aan: otto op ottoterhaar.nl
Onderwerp: Re: [Gnucash-nl] hulp geboden Oude versie gnucash loopt vast

Dank voor je reactie...

Upgrade doe ik door op de site de nieuwste versie te downloaden?

Dan ga ik dat doen.

Dank!

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 2 feb. 2016 om 08:22 heeft Otto ter Haar <otto op ottoterhaar.nl <mailto:otto op ottoterhaar.nl> > het volgende geschreven:

Beste Jacqueline,

Bij upgraden van 2.4 naar 2.6 blijven je gegevens bewaard. Waarom Gnucash bij jou blijft hangen bij het opstarten is me niet duidelijk.

Upgraden is wel aanbevolen. De oude versie wordt niet meer bijgewerkt.

Met vriendelijke groeten,

Otto ter Haar