[Gnucash-nl] OPGELOST: GnuCash: geïmporteerde betalingen aan crediteuren aan inkoopfacturen relateren.

B. Spaans b2a.spaans op gmail.com
Zo Jul 10 13:12:03 EDT 2016

Beste Geert,

Ik heb de draad weer pgepakt;

Mijn laatste vraag was hoe ik verzonden of ontvangen facturen kan relatere
aan geïmporteerde betalingen.

Nu heb ik kennelijk een rekening aan een betaling gekoppeld en omdat het
fout wes weer ontkoppeld.

Naderhand vanuit het bankscherm getracht de betaleing weer aan de juiste
rekening te koppelen.

Dan gebeurd er iets vreemds: GnuCash maakt een hele nieuwe reken
Crediteuren aan Bank aan.

Ergo,.. d eoude (afgeletterde bankmutatie, laat GnuCash Links liggen).

Is er een manier de geïmporteerde, afgeletterde afgeletterde bankmutatie
(afschrijving) te relateren aan de inkoopfactuur?

(Het lijkt erop, dat als er ooit eens een betaling aan een inkoopfactuur is
toegewezen, de koppeling onbruikbaar is geworden)

Mvg.

Berthold Spaans.