[Gnucash-nl] Kennismaken en hulpvraag

LOOPING, Richard info op looping.nl
Do Aug 25 17:21:21 EDT 2016

Hoi Wybo,

dat is dit stukje:
"Dan doe ik  Bestand -> Importeren -> OFX/QFX importeren "

Je krijgt dan de lijst met je transacties, en die zijn al
"voorgesorteerd" als je eerder hebt geimporteerd. Als je daar iets
aanpast, slaat de "matcher" dat op en doet het de volgende keer beter.

Voorbeeld ofx files kan je vinden op google met "ofx sample file"
Je moet die natuurlijk niet importeren ( steeds "annuleren" kiezen)

Richard

Richard van Achteren
LOOPING Multimedia
Kramsvogellaan 22