[Gnucash-nl] inkoopfacturen

LOOPING, Richard info op looping.nl
Ma Aug 29 18:19:45 EDT 2016

Hallo Rob,

ik heb je berichten wel voorbij zien komen, maar ik kan je niet verder
helpen.
Ik gebruik gnuCash alleen voor mijn eigen prive en eenmanszaak
boekhouding, en ik ben dus echt geen boekhouder ;)
De termen die je noemt zeggen me wel iets uiteraard, maar over
specifieke boekingen kan ik weinig zeggen.

Ik denk dat je het beste met een "gemiddelde boekhouder" kan overleggen.
Zelf als zij niets van gnuCash weten, blijft het principe van het boeken
hetzelfde.

Je kan eventueel berichten teruglezen op de pagina van de mailing list:

Er gebruiksvriendelijk is dat niet helaas.
Er is nog een engelstalige mailing-list, die is veel actiever dan de
nederlandse.

Succes met je boekhouding!

Richard