[Gnucash-nl] Vraag over rapporten/grootboekkaarten met mutaties en specificaties

Jos Geluk jos op ardispark.nl
Ma Feb 27 06:48:29 EST 2017

Beste Daan,

Je komt daar volgens mij het dichtst bij door het tabblad "Huur" te openen,
en dan te kiezen: Beeld/Journaalposten, en dan Rapporten/Rekeningrapport.
Dat overzicht kun je dan exporteren als PDF (Bestand/Als PDF exporteren...)
of als HTML (Bestand/Exporteren/Rapport exporteren).
Maar die functionaliteit is erg beperkt: je kunt bijvoorbeeld geen
rapportageperiode instellen. Gnucash is niet heel erg flexibel qua
rapportage.

Groeten,

Jos