[Gnucash-nl] Vraag over rapporten/grootboekkaarten met mutaties en specificaties

LOOPING, Richard info op looping.nl
Ma Feb 27 11:34:20 EST 2017

Hoi allemaal,

ik doe het voor mijn boekhouder exact op onderstaande manier, en dat is
waar ze mee aan de slag kunnen.
Boekingsverslag van de hele periode, en dan de opties aanpassen,
exporteren naar HTML en dat is het.
Zij kunnen daaruit de gegevens weer halen voor invoer in hun pakket.
(Het HTML bestand is trouwens gewoon te openen in Excel et al, en van
daaruit kan je naar "csv" bijvoorbeeld. Kan voor jezelf ook handig zijn.)

Richard

PS: sorry, ik had het bericht naar Jos gestuurd ipv. naar de lijst...