[Gnucash-nl] Memoriaal boeking

arjan vegter arjan.vegter op ziggo.nl
Wo Apr 10 16:13:54 EDT 2019

Hallo,

Ik heb er ook mee geworsteld. Uiteindelijke heb ik het volgende gedaan:
Bij de verwerking van de BTW aangifte in GNU-cash een extra afname toegevoegd van het KOR bedrag in rekening vordering omzet belasting met als tegenrekening bijzondere baten en lasten (Deze heb ik extra aangemaakt had ik nog niet als rekening er in staan).

Met vriendelijke groet,

Arjan