[Gnucash-nl] CSV bestand importeren (Jannie Bos - Ploeg)

A. Zijlstra pijptabak op yahoo.com
Za Nov 30 13:43:44 EST 2019

 Gaat er iets specifieks niet goed met het CSV-bestand? Het begint er mee dat de bank daadwerkelijk een functie heeft voor het exporteren van CSV-bestanden. Ik doe dat zelf met ING en KBC. Beide banken leveren verschillende indelingen van het bestand. Bij het inlezen in GnuCash is het van belang goed te kijken wat de inhoud van de velden is en de benodigde velden te selecteren. De tweede keer zal GnuCash een betaling aan dezelfde rekening weer hetzelfde boeken. Het wordt dus steeds eenvoudiger.