[Gnucash-nl] Bugs in Gnucash 4.xxx?

Geert Janssens geert.gnucash op kobaltwit.be
Vr Jul 2 03:30:47 EDT 2021

Beste Frankie,

Heb je de (Engelstalige) tutorial and concepts guide gelezen ? De eerste
hoofdstukken daarin leggen precies uit hoe je correct boekingen doet in
gnucash. Je vindt de actuele versie hier:
https://gnucash.org/viewdoc.phtml?rev=4&lang=C&doc=guide

Met vriendelijke groet,

Geert Janssens

Op donderdag 1 juli 2021 20:13:30 CEST schreef M6VMOs Tweedehands HAMradio
Winkel: