[Gnucash-nl] Weergave op scherm aanpassen

Rik van Kekem rik op graficalc.nl
Do Jun 8 16:46:06 EDT 2023

Op 08-06-2023 om 21:25 schreef dektes09 op kpnmail.nl:
> I ben vergeten te vertellen dat ik GnuCash niet vast geinstalleerd heb
> op m'n Windows PC
> maar op een USB stick met Portable apps.
> Dat heeft een andere bestands structuur dan direkt install op Windows.
> Weet je waar die extra regel daar in te passen is, en of het wel
> mogelijk is met Portable apps?
Dat hangt er vanaf welke Portable versie je gebruikt.
Als je degene van PortableApps gebruikt dan moet je dit bestand in de
volgende directory plaatsen.

<locatie_van_je_portable_apps>\GnuCashPortable\Data\GNCDataHome

Daar dus het bestand gtk-3.0.css neerzetten met

* {
   font: 12pt arial, sans-serif;
}

Grtz,