[Gnucash-nl] Gnucash-nl Verzamelmail, Volume 92, Nummer 4

Bart A.J. Seesing baj op seesing.com
Di Jun 27 13:04:29 EDT 2023

Hallo Ulrich,

Bij mijn weten wordt de data van de matchmaker (net als bijvoorbeeld
importinstellingen en maatwerkrapportages) niet opgeslagen in het
boekhoudbestand, maar in de applicatiespecifieke instellingen
(/org/gnucash/ onder Linux). Ik heb nog niet precies kunnen vinden waar
dan precies... Zie ook https://wiki.gnucash.org/wiki/Configuration_Locations

Vriendelijke groet,