[Gnucash-nl] Opzoek naar accountant die administratie in GnuCash kan uitvoeren

Hartronics Service (Johan) Info op Hartronics.nl
Wo Sep 13 17:53:20 EDT 2023

Dat is een nogal algemene vraag, er zal toch altijd wel een accountant in
jouw buurt zitten die hier mee kan werken?  Ik werk er al vele jaren mee en
voer alles zelf in met GNUcash. Stuur het Zip bestandje naar mijn accountant
en die doet de rest m.b.t. alle jaarstukken.

https://www.bvra.nl

Zij zitten in Schiedam, je kan altijd eens vragen naar Jeroen van Riet.
Die heeft er in ieder geval geen problemen.
Op 12-9-2023 om 21:06 schreef Jelle de Jong:
> Hallo allemaal,
>
> Ik ben opzoek naar een accountant welke de administratie in GnuCash
> kan uitvoeren.
>
> Kan iemand hierbij helpen met een referentie?
>
> Het gaat om:
> Administratie in GnuCash
> Jaarrekeningen
> Aangifte vennootschapsbelasting
> Aangifte inkomstenbelasting
>
> Alvast bedankt,
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Jelle de Jong (GNU/Linux Consultant)
> PowerCraft Technology
> I: www.powercraft.nl
> [...]

Met vriendelijke groet:
Hartronics <http://www.hartronics.nl> 	*Hartronics Service*
<http://www.hartronics.nl>*
J. van Hartingsveldt
Voorberghlaan 1
3123 AX SCHIEDAM*
Tel: 	*+31(0)10-4267424*
Mob: 	*+31(0)6-51552820*
Fax: 	*+31(0)10-4260814*
E-Mail: 	*Info op Hartronics.nl* <info op hartronics.nl>
Website: 	*http://www.hartronics.nl* <http://www.hartronics.nl>