[Gnucash-nl] Openingsbalans per 01-01-2023

Michiel Faber fabermichiel op gmail.com
Vr Sep 22 10:27:12 EDT 2023

Hallo Jannie,

Bij de opties van het balans rapport, kun je in het tabblad 'algemeen'
(EN: general) een datum kiezen voor het rapport. Het beste kun je dan 31
december 2022 doen ipv 1 jan 2023 aangezien er op 1 jan nog boekingen
gedaan kunnen zijn. Dan zie je de balans tot en met die datum.

Omdat je het hebt over een balans "per 1-1-2023", lijkt het erop dat je
alles van voor 2023 niet mee wil meenemen. Dat lijkt mij niet juist en
kan volgens mij niet. Je kunt alleen een einddatum opgeven.

Groet,
Michiel