[Gnucash-nl] rapporten weergeven op scherm

T. Rademakers t.rademakers op rademakers-verbeke.nl
Wo Okt 4 16:16:18 EDT 2023

Goede middag,

sinds enkele weken kan ik geen rapporten meer weergeven op het scherm.
Als ik een rapport als pdf uitprint, dan krijg ik gewoon het
aangevraagde actuele rapport te zien. Bij het tonen op het scherm krijg
ik de volgende foutmelding:
Een nieuwe grootboekkaart openen voor de andere rekening met focus op
deze boeking.
Deze melding krijg ik ook als ik b.v. een balans wil zien. De door mij
gebruikte versie is BouwID: Flathub 5.4.1. Ik gebruik Linux Mint 21.2
als besuringssyseem.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?