[Gnucash-nl] Rapporten, 2022 en 2023 apart

Rik van Kekem rik op graficalc.nl
Ma Okt 16 07:01:43 EDT 2023

Op 16-10-2023 om 12:30 schreef Jannie Bos - Ploeg:
> Ik wil rapporten printen, o.a. Balans en Proefbalans van zowel 2022 en
> 2023. Maar wanneer ik 2023 wil printen worden ook de cijfers van 2022
> vermeld. Dit is, neem ik aan, niet de bedoeling. Is dit een fout in
> het programma? Wie kan mij anders uit leggen hoe ik dan te werk moet
> gaan om zowel voor 2022 als voor 2023 de cijfers apart te printen.
Over welke cijfers heb je het dan? Hebt je 2022 juist afgesloten?

Je dient in ieder geval bij Opties bij het gekozen rapport onder
Algemeen de juiste begin en eind datum op te geven voor dat rapport.
Tevens zul je bij rapportsoort aan moeten geven "Zonder correctieposten
en periodeafsluitingen" want anders staat er op de proefbalans niets bij
de W&V (er even van uitgaande dat je juist afgesloten hebt).

--
Met vriendelijke groeten,
Rik van Kekem