[Gnucash-nl] Rapporten

Jean-Pierre Vandenbroucke jpvdb.v op gmail.com
Do Nov 16 10:52:56 EST 2023

Hallo Jannie,

Volgens mij kan dit met een Resultatenrekening maar niet met een Balans.
Tenzij eventueel met Balans (multi-kolom).  Daar kan de duurtijd periode
ingesteld worden (jaar, halfjaar, kwartaal, maand, twee weken, week).

Tot dan,