[Gnucash-nl] Fout ontdekt in GnuCash 5.5

Jannie Bos - Ploeg Jannie.Bos.Ploeg op outlook.com
Vr Jan 12 07:42:02 EST 2024

Goedemiddag,

Geen idee hoe je fouten/meldingen moet doorgeven, dus doe ik het zo.

In de laatste update 5.5, loop ik tegen de volgende fout aan. Ik neem de volgende stappen:

MKB->Leverancier->Leveranciersoverzicht->vervolgens klik een leverancier aan en dan is het einde GnuCash, het programma wordt meteen beëindigd. Het programma wordt eruit geknald.

Wat er ook fout gaat is, wanneer ik  in het leveranciersoverzicht kies voor sorteren op naam dit niet vastgehouden wordt. Wat in eerdere versies wel werkte.

Ik hoop dat een en andere opgelost gaat worden.

Vriendelijke groet,

Jannie