[Gnucash-nl] Doorberekening BTW vanuit factuur

Rik van Kekem rik op graficalc.nl
Do Mrt 14 12:21:13 EDT 2024

Op 08-03-2024 om 14:56 schreef Tricky Theater:
> ik heb een probleem. als ik een factuur maak, voer ik de BTW normaal
> in en dat zie ik ook terugkomen op de factuur, maar de BTW wordt
> toegevoegd aan de omzet en verschijnt niet in de proefbalans of
> rekeningoverzicht. Doe ik iets verkeerd?
Ja, waarschijnlijk wel 😉

Heb je de gegevens goed staan onder MKB > BTW-tarieven ?
Die moeten naar de juiste BTW balansposten wijzen (af te dragen btw hoog
e.d.).

--
Met vriendelijke groeten,
Rik