[Gnucash-nl] Fwd: RE: Blanko Rapporten?

Geert Janssens janssens-geert op telenet.be
Ma Jan 21 15:22:16 EST 2013

Hmm,

Ik had een puntje weggehaald op het einde van de link, omdat ik dacht
dat Derek dat had toegevoegd in zijn mail. Maar blijkbaar maakte het wel
degelijk deel uit van de link. Dus ik probeer het hier nog eens:
http://wiki.gnucash.org/wiki/FAQ#Q:_I_cannot_get_any_report_to_display_not_even_the_sample_reports._All_that_displays_is_an_empty_tab.

Mvg,

Geert

P.S.: Otto, jouw mail was volgens mij bedoeld voor de lijst, maar je
hebt hem enkel naar mij persoonlijk gestuurd. Let er op dat je steeds de
(ik weet niet juist wat deze termen op een Nederlandstalig systeem
zouden zijn, mijn systeem is ingesteld in het Engels).