[Gnucash-nl] Fwd: RE: Blanko Rapporten?

Rogier F. van Vlissingen vliscony op gmail.com
Di Jan 22 06:59:30 EST 2013

Inderdaad - dit was het antwoord - find “display” FAQ 3.6.2.1

Nu nog even nazien waarom ik op de Engelse lijst kennelijk niet de
antwoorden krijg op mijn vragen, terwijl ze er online wel zijn, dus er is
iets mis met mijn emails abonnement, en inmiddels merk ik dat de website
even weg is... enfin we zullen zien.