[Gnucash-nl] Help - Communicatie met accountant - Vervaardigen van rapporten - Proefbalans & Grootboek

Jos Geluk jos op ardispark.nl
Ma Mrt 11 14:09:00 EDT 2013

Wouter A BOS schreef op 11-03-13 17:56:

> ˇRapporten > Bezittingen en Schulden > Grootboek > Rapportopties
> bewerken > Alles selecteren > Geen filter selectie > Weergave –
> Standaardselectie > Algemeen – Begin van vorig jaar en Einde van vorige
> jaar > Sorteren – Standaardselectie > klik op OK
>
> Hierna krijg ik het “Boekingsverslag” met alleen één rekening (Aankopen)
> met €0. De periode is in deze rekening juist.

Ik krijg ook zoiets.
Wat bij mij helpt is: bij rekeningen selecteren eerst alles uitklappen,
en dan "Alles selecteren" aanklikken. Ik krijg dan in elk geval veel
meer te zien dan één regel met € 0.

Werkt dit bij jou ook?

Groeten,

Jos Geluk.