[Gnucash-nl] Ingbank data importeren

Theo Richel theo op richel.org
Za Jun 28 04:56:49 EDT 2014

Goedendag,

Ik ben een nieuwbakken gebruiker van GNUCash en ik probeer nu een
CSV-lijst met transacties van de Ingbank in te laden. Dat lukt redelijk,
alleen begrijp ik het volgende niet.

De CSV-lijst bevat 1 kolom waarin staat aangegeven of een bepaalde
transactie een bij- dan wel een afschrijving bevat. Maar de importwizard
van GNUCash heeft hiervoor twee kolommen: Storting en Opname. Hoe
verdeel ik 1 kolom over twee kolommen?

Ik heb in het archief van deze lijst wel twee vragen over deze import
gelezen, maar geen antwoorden, maar misschien zijn er recentere
ontwikkelingen.

Dank