[Gnucash-nl] Ingbank data importeren

Theo Richel theo op richel.org
Zo Jun 29 05:39:23 EDT 2014

Beste Geert,

Bedankt. Ik was er l bang voor. Inmiddels heb ik via Excel de kolom met
het bedrag gesplitst in twee kolommen, 'Storting' en 'Opname'. Dat was
eigenlijk heel eenvoudig. Vervolgens gesaved als .csv en geimporteerd in
GNUCash. Helaas mislukt het toch, en volgens GNU Cash is dat omdat het
programma geen raad weet met de nieuwe kolom.'Kolom storting kon niet
worden verwerkt'

Ik paste hieronder dan maar een stukje van die csv-file. Misschien heb
je er iets over te melden. Ik zal ook de engelse lijst proberen.

19-12-2013;Mw J M van der Kaaij;3199487;9;;Naam: Mw J M van der Kaaij
Omschrijving: overboeking IBAN: NL69INGB0003199487

19-12-2013;Theo Richel;2598516;19;;Naam: Theo Richel Omschrijving:
overboeking IBAN: NL29INGB0002598516

23-12-2013;Stichting Escrow Icepay;136343341;;64,9;Naam: Stichting
Escrow Icepay Omschrijving: supnl100011761 0020000707126608 100 011761
SuperNaturals.nl Kenmerk: 23-12-2013 11:58 0020000707126608 IBAN:
NL06RABO0136343341

23-12-2013;Mw J M van der Kaaij;3199487;400;;Naam: Mw J M van der Kaaij
Omschrijving: overboeking IBAN: NL69INGB0003199487