[Gnucash-nl] Opschonen rapport

Theo Richel theo op richel.org
Do Jul 10 11:20:36 EDT 2014

Ik heb mijn boekhouding nu complete ingevoerd (op basis van geimporteerde data) en wil nu rapporten gaan printen. Nu blijkt helaas dat iedere geimporteerde boeking (de in GNUcash gemaakte dus niet) de onderstaande regel bevat. Mijn journaal wordt zo twee keer te lang en het is verwarrend bovendien.

Ik heb geprobeerd dit via Rapportopties weg te krijgen, maar ook als ik alle velden weghaal blijft deze regel staan. Tijdens het boeken heb ik m niet gezien. Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen?

De betreffende regel volgt hieronder:

‘OFX ext. info: |Trans type:Merchant initiated debit|Memo:RISICOVERZEKERING POL 200044870,0 1 JAN / 1 FEB,REAAL LEVENSVERZEKERINGEN|Date funds available:2013-01-03 11:00:00.000000 +01:00’

Dank

TR