[Gnucash-nl] GnuCash: geïmporteerde betalingen aan crediteuren aan inkoopfacturen relateren.

Geert Janssens geert.gnucash op kobaltwit.be
Za Jan 17 04:32:58 EST 2015

Beste Berthold,

Gelieve er op te letten dat je antwoorden altijd naar de lijst gestuurd worden. Je kan dat
doen door de knop "Allen beantwoorden" of "Lijst beantwoorden" van je mail programma te
gebruiken.

Intussen heb ik ook je vervolgmailtje zien binnenkomen. Ik zal daarop de antwoorden geven
zodat ze in de juiste context gelezen kunnen worden.

Mvg,

Geert