[Gnucash-nl] Problemen met gratis gebruik boekhoudprogramma

Jos Geluk jos op ardispark.nl
Di Sep 15 04:28:26 EDT 2015

Beste Jasmin,

Je moet eerst een nieuwe administratie aanmaken en opslaan, voordat je
wijzigingen (zoals boekingen) kunt vastleggen. Dat doe je met Bestand/Nieuw
Bestand...

Welkom bij de Gnucash-gebruikersgroep. We zijn geen officiële helpdesk,
gewoon vrijwilligers die elkaar helpen.

Groeten,

Jos Geluk