[Gnucash-nl] Gnucash-nl Verzamelmail, Volume 30, Nummer 1

Corrie Zijlstra corriezijlstra op gmail.com
Ma Dec 5 05:13:51 EST 2016

De online handleiding voor MKB- ondernemers is inmiddels verplaatst naar
http://maatwerkbedrijfstrainingen.tk/inhoud/online-cursus-boekhouden-voor-ondernemers-met-gnucash

met vriendelijke groet,
Corrie Zijlstra