[Gnucash-nl] Gnucash-nl Verzamelmail, Volume 30, Nummer 4

ewald harmsen enharmsen op gmail.com
Do Dec 8 03:21:45 EST 2016

Hallo allemaal,

vanaf deze week ga ik maandelijks automatische incassos incasseren, of
maken bedrijven elke maand geld naa rmij over.
Hoe kan ik boekhoudig een check inbouwen dat ik makkelijk zie dat ik het
geld daadwerkelijk heb ontvangen dan wel nog moet krijgen?

groet,

Ewald Harmsen

Op 5 december 2016 18:00 schreef gnucash-nl-request op gnucash.org <