[Gnucash-nl] Rabobank importeren transacties.

Bert Heijne BertHeijne op outlook.com
Za Feb 24 05:24:17 EST 2018

Hallo Nederlandse gebruikers van gnucash.

Voordat ik op de algemene lijst ga vragen zou ik willen weten of er hier iemand is die ook de Rabobank gebruikt en het al voor elkaar heeft om afschriften te importeren.

Met een zoek opdracht kom ik niet erg ver en zijn het (ZEER) oude beschrijvingen en waar de linken meestal niet meer van werken.

Is dit nu echt zo veel werk om dit goed voor elkaar te krijgen CSV -> QIF en ga zo maar door.
Is er misschien iemand die er een duidelijke beschrijving van heeft hoe het beste gaat en wat stabiel is?
Hulp wordt zeker gewaardeerd.

Ja de banken hier maken het ons natuurlijk ook niet makkelijk.

Verzonden met Windows Mail