[Gnucash-nl] Grootboek subtotalen

Bert Heijne BertHeijne op outlook.com
Za Feb 24 11:16:32 EST 2018

Hallo Jannie,

Kwam het ook toevallig tegen laatst, even op de zwarte pijl klikken(Kolommen) rechts bovenin en dan de juiste totalen kiezen of er bij zetten.

Grt. Bert

Verzonden met Windows Mail

Van: Jannie Bos - Ploeg<mailto:mw.j.bos op hccnet.nl>
Verzonden: ‎zaterdag‎ ‎24‎ ‎februari‎ ‎2018 ‎17‎:‎07
Aan: gnucash-nl op gnucash.org<mailto:gnucash-nl op gnucash.org>

Hallo,

Kan iemand mij met het volgende helpen?

Ik zou graag willen dat er subtotalen gemaakt kunnen worden in het rekeningschema. Ik heb bijvoorbeeld hoofdrekening 44 Auto’s daaronder (subrekeningen) zitten o.a. 4400 Brandstof, 4430 Autoverzekering en 4450 Onderhoud etc. Nu wil ik graag dat de subrekeningen bij elkaar opgeteld worden en dat het totaal dan bij de hoofdrekening 44 Auto’s komt te staan. Is dit mogelijk?

Alvast dank voor de reacties.

Vriendelijke groet,
Jannie