[Gnucash-nl] Hoe weet ik welk scm-bestand gebruikt wordt voor een rapport of factuur

arjan vegter avegter op xs4all.nl
Vr Okt 19 06:48:31 EDT 2018

Hoi Erik,

Via opties van de rapportconfiguratie kun je aangeven waar je sjabloon en je css sjabloon staan.
Ik heb hier een kopie van taxinovice.eguile.scm en taxinovice.css staan (met een andere naam) waar ik de wijzigingen in heb aangebracht.

Met vriendelijke groet,

Arjan Vegter