[Gnucash-nl] Openstaande post crediteuren

Jannie Bos - Ploeg Jannie.Bos.Ploeg op outlook.com
Di Jan 28 08:51:15 EST 2020

Goedemiddag,

Ik heb een openstaande post van een crediteur die ik niet thuis kan brengen. Waar en hoe kan ik de betalingen volgen van deze crediteur. Het is een inkoopfactuur die in termijnen betaald wordt. Dus waar kan ik een overzicht vinden van deze crediteur waarop ik de bedragen en data kan terugzien van de betalingen en waarop deze geboekt zijn.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Alvast dank.

Vriendelijke groet,

Jannie