[Gnucash-nl] Bestanden koppelen aan grootboek rekeningen

Bert Heijne bertheijne op outlook.com
Zo Mrt 22 15:44:33 EDT 2020

Hallo allen,

Vraag: hoe kan ik het beste gescande of opgeslagen bestanden aan een factuur koppelen?

Ik weet dat ik bestanden aan een transactie kan koppelen maar wat is de beste methode.
Uitleg: om iets te verhuren maken we een verhuur contract. Deze wordt ingevuld met de gegevens en wordt gebruikt om een factuur te maken, nadat de factuur gemaakt is en is geboekt wil ik het contract koppelen aan de factuur.
Waar kan ik dat het beste doen?
Aan de factuur kan ik zelf niets koppelen dus zal het aan de rekening bank of kas zijn maar ook is het mogelijk in debiteuren rekening.
Wie heeft en of gebruikt zoiets? En wat werkt het beste.

Mvg Bert

Verzonden van mijn HTC