[Gnucash-nl] Gnucash-nl Verzamelmail, Volume 63, Nummer 2

A. Zijlstra pijptabak op yahoo.com
Do Apr 16 09:00:16 EDT 2020

 Ik zie inderdaad geen rapport waarmee je zo'n overzicht kunt maken. Als je Gnucash zelf het nummer laat kiezen gaat  het altijd goed. Als je het zelf doet kun je per ongeluk wel degelijk hetzelfde nummer nog eens gebruiken, wat problemen kan geven. Je zou de gebruikte nummers rechtstreeks uit de database moeten kunnen halen, maar dat is meer voor de experts.