[Gnucash-nl] Boekhouders en GnuCash

Frank ter Braak frankterbraak op gmail.com
Zo mei 24 11:36:26 EDT 2020

Ik sta op het punt om mijn boekhouding om te gaan zetten en in GnuCash te gaan doen maar wil ook van boekhouder veranderen. Hebben jullie ervaring of er boekhouders zijn die dit programma kennen of gebruiken want dat leek mij handig.

Nu lijkt het me bv fijn om wat te kunnen overleggen over m’n rekeningschema en dan in de structuur die GnuCash aanbied.

Ik had een hele goeie boekhouder maar die deed alles ongeveer óver wat ik hem aanbood en leverde uitgebreide rapporten waar ik toch niet mee deed en zoek nu meer iemand die mij helpt er meer en meer zelfstandig in te worden.

Vriendelijk groetend,
Frank ter Braak
Tourslaan 33
5627 KW Eindhoven