[Gnucash-nl] datum voorkeur aanpassen => iso => niet aangepast in naam van de file bij afdrukken naar bestand

Geert Janssens geert.gnucash op kobaltwit.be
Di Aug 4 04:42:39 EDT 2020

Dag Bert,

Dit is niet voorzien in het ontwerp van het programma. Je kan hiervoor een
aanpassingsaanvraag ("enhancement request") indienen via het GnuCash bug rapportage
systeem (https://bugs.gnucash.org). Mogelijk vindt één van huidige ontwikkelaars deze
verbetering interessant genoeg om het in een volgende gnucash versie in te bouwen.

Merk wel op dat het bug rapportage systeem uitsluitend in het Engels is. En je vindt meer
details over hoe je dit systeem kan gebruiken op:
http://wiki.gnucash.org/wiki/Bugzilla (ook in het Engels).

Mvg,

Geert