[Gnucash-nl] vraag over CAMT 053

T. Rademakers Aurelie op hccnet.nl
Do Jun 24 12:03:08 EDT 2021

Goede middag,
ASNbank gaat over op een nieuwe omgeving. In deze omgeving wordt het
bestandsformaat MT940 niet meer gebruikt. Wel zie ik de volgende
formaten: CSV, CSV2004 of PDF. ASN heeft aangegeven dat zij overwegen om
tijdelijk alsnog MT940 toe te voegen. Ook is mij nog niet duidelijk of
ASN in de toekomst CAMT 053 gaat ondersteunen, maar daar ga ik wel van uit.
Nu gebruik ik een oudere versie van Gnucash. Mijn vraag is nu vanaf
welke versie Gnucash het bestandsformaat CAMT 053 ondersteunt.
Wie kan mij hier info over geven?

alvast bedankt,

Twan Rademakers.