[Gnucash-nl] Probleempje met Gnucash 4.xxxx

M6VMOs Tweedehands HAMradio Winkel verkoop op m6vmo.tk
Do Jul 1 08:50:02 EDT 2021

Hallo,

Ik gebruik Gnucash 4.6.

Dit is een update, ik startte met 4.5 en heb dan de uitbreiding naar 4.6
gedownload.

Mijn probleem is het volgende:

Bij het installeren koos ik voor Nederlands als gebruikerstaal, maar het
ziet ernaar uit dat dit totaal genegeerd werd.

In de instellingen of voorkeuren vind ik ook niets waar ik de taal zou
kunnen veranderen (tenzij ik het gemist heb).

Enige raadgevingen hoe ik dit kan herstellen?

Alle hulp zal ten zeerste op prijs gesteld worden.

Hartelijke groeten,

Frankie.