[Gnucash-nl] Probleem met termijn betalingen van inkoopfacturen

Jannie Bos - Ploeg Jannie.Bos.Ploeg op outlook.com
Za Jul 3 05:36:22 EDT 2021

Goedemorgen,

Sinds ik met versie 4.6 werk heb ik problemen met het afboeken van termijnen van inkoopfacturen. Bijvoorbeeld de factuur voor de gemeentelijke belasting in 12 termijnen betalen en per termijn afboeken.

De komma staat fout in de bedragen en het restant van de openstaande post (het nog te betalen bedrag) klopt daarna helemaal niet meer.

Wie loopt ook tegen dit probleem aan? En heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Vriendelijke groet,

Jannie